FAQ - Často kladené dotazy
Výběr produktu
Odpovídá produkt na fotografii tomu, co dostanu ve skutečnosti?
Všechny produktové fotografie na naší stránce pocházejí přímo od výrobců, takže odpovídají skutečnému zboží. Upozorňujeme však, že barvy se mohou lišit v závislosti na nastavení tvého displeje a struktura materiálu může na obrázku působit odlišně. Dodaný produkt může mít i jinou verzi obalu.
Jaká záruka se vztahuje na moje zboží?
Každý produkt má vlastní stanovenou záruku. Většinu času se tato informace nachází v popisu produktu.
Kde mohu ověřit dostupnost produktu? Je produkt aktuálně skladem a připraven k okamžitému doručení?
Všechny produkty mají zobrazenou dostupnost na stránce, tento text je na stránce zobrazen obvykle zelenou barvou a můžeš najít u nás tyto možnosti:
- Skladem - zboží máme skladem a můžeme ti jej ihned odeslat
- Na skladě u výrobce - zboží není skladem u nás ale je na skladě u výrobce a zjišťujeme datum doručení (NÁŠ E-SHOP NENÍ VÝROBCEM PRODUKTŮ)
- 3 týdny - naleznete hlavně u výrobce Maanta, je třeba opravdu počítat s takovou délkou doby dodání
- Momentálně vyprodáno - zboží není skladem u nás. Toto zboží se může i nemusí naskladnit na náš sklad
- Není skladem - neumíme určit dodací dobu produktu.
- Nedostupné - toto zboží nebude již naskladněno
Na koho se mám obrátit, mám-li zájem o slevu?
Všechny aktuální ceny produktů, včetně zlevněných, najdeš přímo na naší webové stránce. Pokud máš zájem o větší odběr konkrétního produktu, neváhej kontaktovat naši zákaznickou podporu – rádi prověříme, zda lze poskytnout individuální slevu a v jaké výši. Navíc ti garantujeme nejnižší cenu.
Objednávání
Můžu si objednat produkt i telefonicky?
Je nám líto, ale bohužel tuto službu neposkytujeme. Kvůli vytíženosti zákanických linek naši zaměstnanci nemají prostor pro vyřizování takových objednávek
Jak probíhá zpracování tvé objednávky?
Jakmile zaregistrujeme tvou objednávku, pošleme ti automatický e-mail, abys věděl, že jsme ji evidovali. Dále se ti objednávka přesune do stavu vyřizuje se nebo naskladňujeme se. Ve stavu naskladňujeme se, produkt který jste si objednali není dostupný k odběru, proto se pokusíme produkt co nejdříve naskladnit. Stav vyřizuje se znamená že na objednávce intenzivně pracujeme abychom ji co nejrychleji zabalili a odeslali pomocí kurýrů. Ve stavu vybavena/expedována je vaše obejdnávka předána kurýrovi a na cestě k vám.
Jak postupovat v případě, že chci objednávku stornovat?
Objednávku byste měli být schopni stornovat i po kontaktování zákaznického servisu.
Do kterých zemí lze doručit zboží?
Náš e-shop distribuuje po celém Slovensku, České republice a Maďarsku. Můžete si vybrat z různých dopravců, jako jsou SPS/Balíkovo, GLS/GLS Box. Pro atypické, větší zásilky, využíváme TopTrans a Geis.
Platba
Jaké způsoby platby jsou k dispozici při nákupu?
Akceptujeme různé druhy plateb např.:
- Dobírku
- Platba převodem
- Platba kartou
Jak se dostanu k faktuře za zakoupené zboží?
Fakturu posíláme zabalenou se zbožím, ale také vám přijde e-mail s digitální fakturou ve formátu PDF. Takže se nemusíte bát, když ztratíte svou originální fakturu, že byste o ni kompletně přišli.
Doručení
Proč se změnilo předpokládané datum dodání?
Předpokládané datum dodání není pro nás závazné, tedy je orientační, proto se může měnit. Ale nemusíte se bát, vždy vás při změně budeme kontaktovat.
Kolik stojí přeprava a jak dlouho trvá doručení?
Doprava je určena na typ produktu, proto se může lišit cena dle typu dopravce. Doručení standardně trvá 1-3 dny od podání objednávky, ale také záleží na tom zda daný produkt na skladě, tehdy se doručení začíná počítat až od naskladnění produktu. Cena dopravy se pohybuje od 2 do 5 €, při objemnější objednávce využíváme dopravce Toptrans kde cena začíná na 13 €.